måndag 29 november 2010

Himlen å lite till.....

Allt jag sade igår var bara uppvärmning...
Idag dog jag...Kom till himlen...
Peppe gav mig konstgjord anding så att jag kom tebaka..
Idag så var jag på Beyond Retro på drottningsgatan 90..
SWEET LORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asså det var sååå mycket klänningar i raderå mera rader...
Färger.mönster..handväskor mössor...skor..jackor...ALLT!!
Å det var helt humana priser...

Denna gula prickiga volang piff...puffdröm var på ½ priset. 125kr Jag skulle kunna tänka mig ha den på väggen som prydnad...

Denna blåa paljett och pärlbeströdda dröm höll jag länge i...
Länge länge...Å jag köpte den inte .... Varför frågar du då?
Jo för så här kändes det...
Varenda klänning jag har letat i mitt liv,drömt om, tänkt på,
sett på,önskat mig ...Dom fanns HÄR!!!
Jag blev tårögd, jag blev lyrisk..jag blev heeelt matt!!
Så jag blev tvungen att gå,för att åka tillbaka imorgon....
Ha ha det blev overdose för mig!!
Jag kände jag var tvungen att backa långsamt ut..
För att kliva in med nya tag !! ha ha jösses!!

Alla...Allla.....ALLA Ballerinakjollar..Tyll..tyll.tyll i alla färger!!
Är det en sån jag ska köpa för en femhundring månntro??

KLÄNNINGAR......... KLÄNNINGAR............KLÄNNINGAR!!!!!!!
Fina fina pälsjackor i alla de slag!!!
Imorgon så får det bli en vattenflaska å en sockerbit i fickan,
å påét igen bara....!!
Imorgon Då du Beyond Retro.... Då kommer jag tillbaka!!
Men alltså förstår du vilken grej jag har varit med om.
Så sgtor för mig...Att kliva in på det ballaste stället någonsin...
Jag kommer att sova som en baby inatt..
drömma om vackra klädmaränger..... :)




Inga kommentarer: