måndag 8 november 2010

Nästan som Modesty Blaise...

Jag är höstbeppig...åå...ledig!
Jag har varit ute å snövlat,gråtit och gått med hunden i skogen.
Underbart Sköönt!! =)
Nu när det har börjat bli vinter..eller vinter,kall höst här i skåne.
Då har jag ett Helly Hanses ställ jag tar på under kläderna,
i en tunnare modell.
En svart tajt långkalsong med en tillhörande svart polotröja-aktig sak.
Det ser ut som om jag har krypit ur skoteroverallen...
Lite hemma-slietn-vardag-petanäsan-aktig så där...
Men så började jag sitta å tänka å tog fram mitt fantasifilter.
Å då insåg jag att jag inte alls var hemmasjaskig,
nä jag har samma klädstil som Modesty Blasie.
Du vet hon som är supersnygg, har en kokong inne å hårknuten
och slår ned skurkar heeela tiden...
Ja HON ser jag ju utsom,lite kortare och rundare bara..!!
Vi har ju samma klädstil ju...Visst!! =))

Inga kommentarer: