söndag 14 november 2010

HappiPappiBirthdayyy!!

Trallallalallalalaaaaaa..... Så har jag fyllt 39.....=)
Så härligt att få hänga med ett år till....
Jag minns förut hur jag tänkte: Att om jag fixar att bli 25..
Ja då hänger jag med ett bra tag....!!
Jag minns att jag blev spådd i handflatan,
i en sån suspekt vagn eller var det en husbil på en marknad.
(minnet sviker mig lite ibland å luckorna som blir,
tätas gärna av fröken fantasi`s stoppning...)
Av en mörkhårig lady som sade att om jag lade om livstil,
så skulle jag bli gammal å klok..ha ha nä det sista la jag till.
Först tänkte jag att Vaddå...Visste hon att jag knarkade??
Nä tänkte jag..
Det var nog att hon fick be mig ta ur,
hörlurarna ur öronen när hon fattade tag i handen..
Å att jag tuggade Hubbabubba som en galning!
Hrmmm...liiite pinsamt..
För hur hade jag annars jag tänkte höra
om mitt livsöde med en mörk främling....(standard).
Ja nu tror inte jag på sånt, jag troro dom chansar,
läser kroppspråk ;)) som i mitt fall... ja osv..
Jag vill inte att någon ska kunna säga mig min framtid.
Det anser ju jag ligga i Guds händer...

Jag har mått såå gott och blitt så rörd över alla
Hjärtliga Gratulationer...
Att jag är så rik på vänner...Det värmer och styrker mig.
Tack alla..TACK!!!

1 kommentar:

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM sa...

Jag hoppas du hade en toppen födelsedag det är du värd ! Kram din kusin Felicia!