fredag 19 november 2010

Jag å Min Mamma.....

Ooohh.. jag har lite härlig norrländsk Hemlängtan.
Längtar efter Min mor..å min far.... Ja åsså en massa andra..
Som Mikkan, Åzka,Monx..Ja min coola Faster Rosita.
Lilla Mormor Gullan....
Många är dom..Som bor i mitt hjärta..
Men nu vill ju livet annorlunda,så jag bor ju längst ner i skåne.
Och jag ska inte upp till Julen detta år....hmmpf..
Vi valde att vara uppe i sommar,
för vi har insett att Kung Bore styr stenhårt. =)
När Kung Bore kör sitt race, så är det ju bara å gilla läget.
Vi kom ju knappt ut genom dörren för all snö detta året.
Ett annat år var hela Skellefte en isgata...
Så då blir det tuffa puckar att vara inne i 2 veckor.
När hela kroppen skriiiiker efter skoter..slalom...
Jag brukar drömma mig bort å tänka...Att OM....
livet sett annorlunda ut, ja då skulle jag ha börja å
tävlingsköra skoter.... Ha ha ja drömma är härligt!!
Jag älskar lukten,farten.känslan när jag vrider på gasen..
Total enkel lycka!!!
Men livet är inte bara av ondo här nere....
Vi har en semstervecka å då ska vi bo en sväng i Stockholm,
å bo hos goda vänner i Värmland..Arvika..
Jag längtar att få komma bort å sen få komma hem.
Jag å Mor min få ha telefonkontakt denna julen...

Inga kommentarer: