tisdag 2 november 2010

Moloken..De luxe!!

Åhh så här liten...trött...storögd...moloken DeLuxe...
Jaa,,,, så känner jag mig idag......!
Varför vill man ju då undra??
Jag har inte den blekaste aning....
Läpparna plutar utåt å lätt nedåt,inte surt..uppgivet.
Jag har gått å tänkt :Men Pippi vad är det med dig?
(det kan vara så att fröken vardag har slagit bakut..;)
Men inget har kännts bra.... Annars brukar jag toppa på förmiddan,
å sakta dala som ett löv mot backen på eftermiddan....
Maken brukar alltid säga...Att jag är snällast på morron..;
Innan världen knycklat till mig,likt en tom colaburk...
Men idag har jag inte dalat utan inombords bara suckat!!
Från scratsch...till ja...Nu...å kanske till ikväll...
Så nu ska jag stoppa nåt i maggen,
å lägga mig som ett knyttet i soffan..
Suck!!............. ;)

Inga kommentarer: