torsdag 4 november 2010

Ljudeffekter....Det är min melodi!!

Jag vet inte när jag började...Ännu mindre varför... Men jag gör det!
Ofta, hela tiden...för mig själv å inför andra...!!
VAD???
Jo jag gör små piffiga ljudeffekter för mig själv....
Jag gör bromsskrik när jag stannar...(gåendes...=)
Jag gör tjutljud i kurvor.....
Tappar jag nåt så gör jag små explosionsläten..
Jag vill gärna göra små knirk och ploppljud när jag ska förklara nåt!
Ha ha jag vet bara inte varför...
Jag tror det är för jag vill förgylla tillvaron!!!
För jag tänker mig mina ljud som dom du läser i serietidningar.
KaaPoow!!! KaatjjiiiNNggg!! KaaPozzHh!! ugghh!!
Är det för att jag känner mig som en liten serietecknad Superhjälta!
Är det för jag har Stålmannen märket som tandsmycke i munnen.?.
Är det för att jag vill förändra världen till nåt lite bättre...?
Är det för jag besitter otroliga dunderkrafter ..,
(som jag inte kan prata om här,får då måste jag döda dig sen..;)
Eller är det bara så enkelt att jag är en glad prick,
med barnasinnet väl i behåll...
Mitt barnasinne ligger inte i mognadens marinad,
i en glasburk längst uppe på hyllan..mörkt å svalt.
Utan jag har nog det portionerat i små små dagsportioner,
att inmundigas vid varje tråkigt tillfälle...
Utan jag tror att det rätt å slätt är mitt sätt sätta strössel på dagen.
Har du nåt sånt för dig.....??
Eller är det bara jag...?

Inga kommentarer: