torsdag 18 november 2010

Fatta Noll!!

Jag kämpar på...jag cirkulerar..jag funderar...Jag stånkar på.
Meeen...ibland så kan jag inte skaka av mig känslan..
Den där känslan av att jag inte fattar vad folk håller på med.
Du vet när man bara kliar sig i huvudet å hajjar ingenting.
Vad var det som hände-grejen...
Den har jag haft ett tag å därför inte velat skriva...
Saker har snurrat å surrat som humlor i knoppen,
men det börjar bli lite bättre.
Det känns som om det regnar pusselbitar över mig och
att jag försöker ge järnet för att snabbt få dom på plats.
Men ibland känns det som om jag bor ute i rymden,
och kommer bara ner på jorden .....
När jag vill vara social och dricka gevalia..
sen åker jag tillbaka. =)
Fast då och då känner jag oxå att min plastbubbla
i outher space immar igen.
Immar igen med mina tankar så jag kan inte se ut.
Utan där sitter jag och kanske tror jag har rätt i min sfär.
Fast verkligheten kanske er annars ut,men det ser inte jag!
kan det va så....!! Eller.....?!Är det så att jag är en rymdgumma.
ha ha tankarna spinner vidare..TJING!!

Inga kommentarer: