fredag 12 november 2010

En tanke....

Mediernas hets mot, med, för, vår vikt....
Den har präglat mig...
Jag har kämpar för att hålla mig smal men ...
Tills för ett par år sedan.
Nu tänker jag att jag vill kliva av...Jag ska bli snyggt kurvig.
Bodyshop gjorde denna anonnskampanj för ett par år sedan.
Den bannlystes!!!!
Medieran har jobbat mot målet size sero...
Modell Noll... Barnmodell...kropp som en elva åring.
Kvinnan under är Rachel Zoe, hon som är den kändaste.
Den Stylisten i Hollywood...
hon som klätt och stylat alla unga kända kändisar i La la land.
Hon som haft fått dem till storlek Noll...
Är det så man ska se ut!!!
Nu kan man ju se att detta är inte friskt,
Men galet att detta har fått styra..Och gör det fortfarande.
Jag kliver av å slutar banta å tränar å käkar gott istället.
Japp!!!



Inga kommentarer: