måndag 9 augusti 2010

Grekland -95

Dessa baddräkter finns ju att handla nu.... Monikin tror ja di kallart.
Å tja jag skulle inte köpa en i dagsläget...MEN....
Det är inget som stoppade mig då i Pellekas nittiofem.
Fast det borde ha gjort men nej nej....
Jag bodde några somrar på raken i en liten hippieby i grekland.
Jag hade en vännina som hette Jenny som hade rest runt mycket.
Speciellt på det glada 60-talet.
Hon visa mig en snartlik sån här baddräkt från USA som hon köpt
under detta årtionden.
Alltså en riktigt baddräkt från FlowerPower tiden...
Å jösses för en som är född på 70talet å helt missade denna tid så var detta stort.
Jag fick låna denna leoparddräkt som hade flera ringar å snörningar.
Det gick inte att ta på sig den utan hjälp, man fick liksom tråckla sig i den.
Men vad gör man inte..... =)
Nåväl... Jag spatserade runt på stranden...Sååå läcker....
Jag hade ett span vid detta tillfälle en läcker surfare från Australien .
Vi hade flörtat ett tag nu.....
Han låg ute i vatten på en luftmadrass,solen gassade..Det var helt underbart.
Nu tänkte jag.... NU lägger jag in den totala urläckra stöten!
Så jag gick ner till vattnet..upp till låren.
Jag gjorde ett snyggt delfinhoppdopp....
Formade kroppen som en liten perfekt båge,
Vattnet knappt krusade ytan när jag träffade vatten ...
Endast Moses kundeha delat vattnet bättre......
Så del två i detta scenario var ju när jag kom upp ur vattnet,
Vattengudinnan som reste sig ur havet.......
Jag reste mig upp,svankade lite, jag hde på denna tid väldigt långt hår.
Så mitt hår tog i vattenytan å så kastade jag håret bakåt.
Så det blev en underbar stråle som glittrade i solen.
Du ser hela den gudinnegrejjen va?
Jag ser på killen som ler tillbaka, jag ler stort..
Han ler ännu STÖRRE....
Jag kollar ner.... Å va i... &¤#"--%...
Då har båda tuttarna trillat ut på varsin sida..
Hängde fritt i greklandsolen strålar..visslade i solen.
Luften gick ur min ballong å min gudinnekänsla
pep iväg som en ballong vid horisontlinjen.....
Jag tittade ner..tittade upp på killen...
Bara skakade på huvudet ilsket generat...
Slog med handen uppgivet vid vattnet....
Jag vill minnas att det aldrig blev något mellan oss..
Mina heta känslor flöt iväg i flotten som kallades sexig planering.
Ha ha detta är ett sånt minns om får mig att total le =))
Jag förflyttade nog mina heta känslor på någon annan brunbränd goding!!

Inga kommentarer: