söndag 8 augusti 2010

Konungabarn...

Men kan du tro jag var på något i Karlstad som hette SolaReturen.
Jag klapparade in där i mina finaste kärleksröda träskor.
Finaste spindelmannen tröjan på....
Å hupp... Där hade någon placerat en stol i min smak.
Å så är det ju att vi alla som tror på Gud är konungabarn.
Så jag kröp upp å vinkade glatt, ja jag mös helt enkelt,
för vilken grej att veta man är barn till en konung,
Han har omsorg om mig alltid. =)
å min papps på jorden han är ju oxå kungabarn..du med.
Om du bara känner efter hur unik du är.
Hur fin du är,du är som insmord i det varmaste guld.
Du skiner när du behandlas rätt så som alla skola bli behandlade.
Barn ska behandlas som små prinsar å prinsessor.
Mammor som drottningar, fäder som konungar
För INGEN är som du, du är det finaste som finns.
Och ingen annan ska säga något annat...
Gud välsigne dig min vän...... =)

Inga kommentarer: