söndag 15 augusti 2010

Vid parkeringen mellan panten å ingången....

Här stod vi å sjöng på lördagförmiddagen....Härliga glada balla sånger
Första gången jag gjorde nåt sånt så kände jag mig lite svenskt generad...
Men sen så tänkte jag...
hmm alla gånger jag stått full och skränat en vardag på torget i någon stad...
Skulle DET vara mindre skämselfaktor??
Nä det kan vi verkligen instämma på du & jag.....
Så när jag började tänka efter så insåg jag att
uj, uj, det finns massor med andra tillfällen som jag har gjort bort mig på.
Att stå vid ICA och sjunga underbara sånger om Jesus
är INTE att göra bort sig. DET är att göra något man TROR på.....
Kan göra gott för andra!
Jag är inte så otroligt korkad att jag kan intala mig att någon??
jag?? skulle ha fått ut nåt av mina hemska eskapader på stan..
eller krogen...eller på snuthäcken..eller..eller..
Men jag är verkligen STOLT att få sjunga om något som har förändrat mitt liv.
Jag har ingen sångröst men jag har Jesus i mig å det vill UT!!!!

Vi har bara glada härlig sånger med gung i.......... puss & kram

Inga kommentarer: