fredag 13 augusti 2010

JAAAAAAAAA..uh..uh...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.!!!!!!!!!!!..uh..uh

Min fina fina lyckodag!!! Trallallalallaaaaaaaa!!! =) Lyckodag!!



Äntligen...äntligen...Nu är det över!!!
FörtiÅtta långa veckor..... 48v...fourthyeight weeks!!
Elva Månader!!!! 336 dagar!!!..8064timmar!!
Är nu till ände, veckor av trötthet, illamående, håravfall,
kass kista, grinigt humör, supertorr hy,näsblod..osv osv..
Invecklat psyke... har haft ett grinigt filter med lager av missuppfattningar
och heta repliker. Har inte haft en sekunds fördröjning på mina svar. Jobbigt!
Det har varit så jobbigt att gå igenom interferonbehandlingen.
Jag har inte velat tänka efter om hur riktig jobbigt det varit....
MEN....
Jag ska inte klaga verkligen inte för det finns dom som haft det mycket värre....
Å en del så jobbigt att dom varit tvungna å avbryta behandlingen...
Så tack Gud för att du håller din hand över mig.
Men jag ska väl inte riktigt ännu skrika HEJ å hoppa över ån.
Jag får inte det riktiga provsvaren förrän om sex månader.
Jag har klarat av en mildare cellgiftsbehandling mot hepatit C.
Det är steg Ett..
Men om jag inte svarat på behandligen så skulle dom inte ha fortsatt...
Men inget är säkert...Men jag VET!! Jag känner det....!! =)
Det sista av det gamla livet som sitter i kroppen är avklarat....
Nu ska jag bara använda mitt gamla liv som kunskap för att rädda till nytt liv!!!!!
Tack ALLA som peppat mig..stått ut med mig..kramat mig!!!
Ni har hjälpt mig över interferonbron,i motvind å stark kuling!!!

Puss på er ALLA!!!!!!!!!!!!!!!


Nina Nöjd Njuter


Prinsessan Pippi har återvänt.......


Inga kommentarer: