måndag 23 augusti 2010

Sliten Mysdag.....

Jag har haft en riktig slappardag... Måndagar är min egen dag.
Jag jobbar bara 70% så måndagar så går jag med skitigt hår se ovan.
Det spretar åt alla håll..lite sliten...En stor tröja..sletna tajts.
Jag är lite blek fast sommaren inte är över..nja nästan...
Har fått en finne på pannan, Hej 15 år!
Jag har sånt intensivt arbete med människor så man blir matt ibland.
Så jag har nog mera mentala ruggugglekänslan...
Men det gör inget mina måndagar är sånna, detta och skolarbete.
Jag har idag startat upp för ett till år i skolan.
Känns riktigt bra, så jag ruvar i mitt bo på måndagar.
Pickar på böcker å finner visdomsfrön,krattar med pennor.
Får ord på papper som ser ut som kråkor...
Fina fria kråkor........ =) som bildar fågelsång..eller nåt.
Så imorgon tisdag så går jag upp, duschar sminkar mig å
pimplar kaffe...å Oh`la Världen här kommer jag!!

Då är jag redo på nytt....

Inga kommentarer: