tisdag 10 augusti 2010

Komma i formen igen...

Jag längtar så tills min medicinering är över,det har varit 48 lååånga veckor.
Av knepigt mående,pytteliten ork...trötthet...å inte att förglömma grinigheten.
När jag började gå på denna medicin så gick jag till badhuset som vanligt.En gång!
Tänkte jag skulle simma några längder, jag komma fyra längder sen hängde jag och
flåsade som en blåsbälg vid bassängkanten....Fyra längder??!
Lite bättre än så vill jag påstå att det har gått tidigare...Mycket bättre.
Men nu ser jag horisontkanten där solen håller på å stiga......
Nu ska jag börja till hösten å jag ska börja dansa för att få lite form.
Jag tror det blir Afrikansk dans med min vän Mini eller Zumba ja dans blir det iaf.
Ser sååå frameomt detta... Har längtat å snart kan jag gnaga av målsnöret..
Jag känner lukten av målsnöret, det till och med vattnas i munnen....

Love Pippi

Inga kommentarer: