torsdag 19 augusti 2010

Gurglande Glad!!!! =D

Åh Tjenare vad glad jag är.... riktigt,riktigt bubblande glad.
Du vet när småbebisar gurglar av skratt...
så känner jag mig inombords.
Min Pastor sa även idag när jag satt med benen uppslängda
på träbänken,att jag är som ett barn... TACK!!! =))
(Det la jag till komplimanghögen.. ;)
Har idag känt att jag gör en skillnad för mina olyckssystrar i missbruket.
Å det är bara Herrens förtjänst, jag gör bara fotarbetet...
För jag vill hjälpa människor så som Jesus hjälpte sina medmänniskor.
Att sitta och lyssna...hålla om när det är tufft i livet..
Inte dömma.... ge kärlek...
Det är så stort för mig att ge,
när jag förut bara ville,krävde,tog det jag ville ha.
Det jag ansåg med skruvad missbrukar matematik att folk var skyldig mig.
Nu är ingen skyldig mig något...
Jag äger inget hat mot någon, bara kärlek....
Jag är bara skyldig kärlek å medmänsklighet.
Och det kan jag även SLÖSA med.
Puss å kramen NINA

Inga kommentarer: