tisdag 20 juli 2010

Åhhh så var man hemma igen efter att har varit på vägarna i tre veckor.
Packningen är gigantisk..monumentalt stor,
det har ju bara byggts på efter olika loppisar och rea hyllor.
Jag har nosat å fyndat och loppat, precis så som en loppa bör.
Jag har träffat fina vänner,verkligen röster från förr.
Som jag insåg att jag har saknat under livets gång....
hann inte så mycket man önskat. =)

Men man måste ju han någon variant av semesterlunk med.
Allt blir inte som man planerat...men hur vore det då med allt.
Inga överraskningar....inga misslyckanden!!! Planerat,planerat.
Det har aldrig varit min grejj....
men jag måste nog hävda att med ålderns rätt:
Har suget efter en väska med rullhjul infunnits efter man börjat få ryggkrämpor.
Vill bara åka om jag har bokat biljett, helst sovvagn för damer.
Ha ha förr så slet man runt på en rygga å sov på flyg,tåg.busstationer.
Liftade ner till grekland,bokade aldrig en biljett..
Nu vill man ta sig till punkt A till punkt B.

Ja ja jag sitter iallafall hemma igen i min soffa å betraktar livet.
Vickar på tårna och funderar på bilbingo......

Inga kommentarer: