onsdag 7 juli 2010

Riktiga HDsnubbar??

Jag minns en sommar jag bodde nere i grekland,i en liten hippieby på corfu.
Jag jobbade som inkastare på en pub, detta var efter stägningsdax.
Eftersom du inte får har öppet efter en viss tid så får man hålla koll efter polisen.
Vi hade en privatfest inne på pub/klubben å jag såg en massa lysen utanför dörren.
Jag kikade ut å såg ett gäng snubbar med skinnvästar å motorcyklar utanför..
Jag vinkade in dom och de kom in och deltog å festade.
Dom var glada tyskar å vi hadehelröj..Festade till morgonen..sen åkte dom...
Jag var skitnöjd för att jag hängt med dom.
Nå dom dök upp senare under veckan å vi fortsatte festa, vi åkte ut på motorcyklarna.
Ut bland grekiska bergen..badade med skinnvästarna i havet
å rökte jointar på skumma ställen.
Vi höll på så en vecka och jag var SÅÅÅ nöjd att jag hängde med dessa å
pratade med mina polare där om dom.
Jag tänkte att dessa sulle jag nog prata om när jag kom hem till sverige igen.
Nåväl efter en till blöt kväll..natt...när jag kom tillbaka nio på morronen.
Så stötte jag på min norske polare Tore och vi pratade
över att jag var så pass nöjd över att varit ute med disse tyskar..
Då ser jag Tore liksom tittar på mig och harklar sig,så säger han:
- Ja du vet Nina ..jag har ju ikke vela fortella dig att för du har ju varit så förnöjd.
Men det är ikke Harley Davidssons..det är om byggda Suzukis...!........!!....=)
Ha ha shit vad jag bröt ut i garv,där hade jag liksom Allan Ballan
gått omkring å varit nöjd å skrytit.......=)
Men det ska jag säga...att det var lika kul ändå.....Vare sig det var HD eller inte =)
Å hade dom kunnat et ord engelska å jag ett ord på tyska så kanske vi rett ut saker!!

Å sensmoralen i detta är två saker...:

Döm inte moppen efter hjulen &

Alkohol sabbar synen, kraftig!!

(annars kanske jag SETT detta!! =))

Inga kommentarer: