fredag 16 juli 2010

Jag kikar i skvallertidningar, jag glor på skönhetskrämer och rynkor.
Jag undrar hur man undkommer, jag funderar på grimaser.
Kan man endast få skrattrynkor....=)...eller bekymmersrynkor =(
Ska man ta hollywoodvägen å ta lite restylane....
Eller botox...ansiktsstramning...?
Kanske dom kommer på så att dom kan ta lite skinkfett
å fylla ut någonstans....
Här bryts mina tankar:
Mamma ropar:
Har min fröken tänk låta kläderna ligga här.
Vart ska du...MAT!!! Ska du verkligen ha det där på dig?
Då när jag hör min mamma komma med dessa mammakommentarer
Så slår det mig....
Att en mamma kan uuuutan problem slita bort 30 år på dig.
Ritsch rakt av är du knappt mogen tonåring igen...
Va tänk om detta kunde sälja på burk!!!
Klirr i kassan å miljövänligt.
Ej skadligt för ozonet och inga skadliga tillsatser.
Säljes i en burk röd som den varmaste röda kärleken.
Hjärtformad..........
Åhhh hollywood slänger i väggen.
Här kommer moderlig omtanke från norrland! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vilken grej du kommit på där Nina!
Jag har ju tyvärr ingen "föryngringsmorsa" kvar längre utan jag får vara en själv till mina döttrar. Dom ska få tips om din blogg!Då kommer dom att förstå mig bättre, tror du inte?
Love ya/Nettan