söndag 11 juli 2010

ZebraTronen i all sin prakt!


Ohhhhhhh...Smarrigt!!!
Jag fyndade denna Fladdermusfåtölj (bara namnet får mig å gå igång)
På Folkets Park i Skellefte..jätteloppisar där på söndagar heeeela sommaren!
Å att den hade zebratyg/sits..fick mig verkligen att bli törr i munn... =)
50 pix......IIIIIIIiiihhhhh!!
Å den rosa fårskinnfällen a´la sweet -70......äkta vara.
Kommer från Vetlandas Erikshjälpen öppet tors och lördagar.
Den var ganska så dyr, 150 kronor, men jag har alltid velat ha en.
Färgen är lite skarpare i verkligheten med de klassiska svarta slingorna.
Så detta KungatronsKitsch kommer att stå i vinklen så att du efter sett min
sebrafondvägg någonstan senare i "slottet" stöter på detta........ =)
Jag fyndade en massa andra prylar med.
En rockabilly kjol..tajt.. i leopard för magiska 5 kronor.
Armband...matta i rosa rött orange gult OCH en anka på 24 kr.
Ja mycket najs blev det....... =)
Nu ska jag bara vara i nuet å vara nöjd......

1 kommentar:

Tant Trassel sa...

åååhhh... får man bli bara LITE avundsjuk???
:)