onsdag 14 juli 2010

Begåvat!! Verkligen!!!

Åhh den finaste flamingo flyger såå högt över Skellefte!!
Kolla in detta fina konstverka av piprensare.
Bilden gör den faktiskt inte rättvisa. I klaraste rosa, in perfectum.
Vet du vad som gör denna ännu ballare än vad den redan är.....
Jo detta finaste hemmaverk har min barndomsvän suveräna dotter gjort.
Amanda 10 år har egen konstruerat detta!!
VAAAA!!!
Hajja vilken liten konstnärlig talang..gåva flickan har fått.
Min vän Monica berättade att hon bara hade suttit å knåpat ihop detta,
hon har även gjort örnar och andra fina fåglar...
Själv är jag så torsk på flamingos så efter ett års tjatande så fick jag köpa loss den
för tjugo kronor... Så toppentjejen Amanda har ju blitt över elva nu. =)
Så fortsätt Amanda på dina duktiga saker...Du är bäst =)
Kram Nina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag blir glad. Har visat Amanda som ju bara himlar med ögonen på tonårsvis (hon fyller 13 1 aug). Flamingon hade hängt ett tag när du började tjata om den. Tur för dig att hon har ledsnat på den =) hihi. Längtar efter dig alltid. Är nu på väg till stugan med pållar och bad (och fiske om barnen får som dom vill). Älskar dig min vän Kramis Monx

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM sa...

Superfin blogg! Hoppas vi träffas nästa sommar! :D Kram! / Felicia