måndag 12 juli 2010

Hur gulligt som helst juh!!!

Mina föräldrar kompletterar varann...mamma har riktigt fina inredningsideèr och
far min...är mycket duktig med hammar och spik..allt sånt.
Det är så kul när jag vill göra något projekt å pappa är med.
Då vågar jag verkligen kasta mig ut för pappa är som den dära drivveds plankan som flyter
förbi när det krisar... Den hjälpanade handen som styr upp allting..ALLTING!
Detta är deras oas på baksidan. gamla tegelstenar å laduväggar så har dom gjort detta.
Lagt stenar å styrt upp och designat....
Men vet ni vad jag tycker är gulligast av allt!!!
Joo om du kikar på bilden nere här så ser du längst ner på planket.
Ett fint litet fönster...det är för deras Shitzu Bonzobonzo..
Det är för att han ska kunna se något med....... Vaa!!
Det rör om i hjärtat på en.....



Inga kommentarer: