lördag 24 juli 2010

GökUrsProjektet!!

Jag började med att yppa min gökursdröm
på Fejjan, varvid en go klasskamrats man.
Har en kompis som äger flera styckna
å var villig å sälja ett för en hundring.
Jag hoppade jämfota av glädje, så vid nästa skolträff
fick jag med detta på tåget hem.(gigantisk låda)
Jag åkte på biltema köpte deras orange hobbyspray 59:-
Pillade lös urtavlan å tråcklade in den i en plastpåse.
Å sååååååå sprayade jag....tyvärr så
är jag medfött slarvig..eller har bristvara på tålamod.
Så jag skulle ha grundat med vitspray,
för jag tycker att den orange färgen är lite för lam.
Den ska ju bara POPPA ut från väggen.
Koo-Koo mitt i pallet på en!!!!
Vad tycker du???
Nå det finns en risk att jag sprayar om detta
i neonorange!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.s När jag öppnade paketet så låg där en lapp.
"det borde vara kriminellt att spraya detta,
å om det blir det.
så vore jag tacksam om du inte nämnde mitt namn
vid polisförhöret..Mvh Lenas Man...D.s







Inga kommentarer: