onsdag 28 juli 2010

Den här bilden togs på mig i någon fotobutik när jag var ett år ung.
Jag var jätteglad å poserade direkt ha min mor sagt till mig. Rakt av!
Å vet du, jag köper det,att jag posade direkt menar jag.
För jag är såå galen i kameran,riktig ..riktig linslus!
Ofta springer människor undan kameran å nästan skriker:
Jag blir inte bra på bild...Näe det blir inte jag heller.
Men det är som å köpa en lott,då och då händer det.
Jag blir skrutt på massor med bilder men vad gör det??
Det är så kul att titta på senare, långt senare.
Det är ju inte så kul om någon sitter i ett gängfoto med en hand för trynet.
Varför skulle du bli hemskare än någon annan.
Så släpp lös bara,det är ju kul.....=)

Jag jobbbade för några år sedasn på fabrik & då stod jag vid bandet
och packade små pryttlar (ids inte förklara..).
Jag såg en mann s om gick runt och fotade maskiner å sånt.
Han gjorde tydligen något infoblad om fabriken.
Jag såg sedan han började gå för han var väl klar,
då fick jag byte och kastade mig upp på trucken och gasade iväg.
Efter honom innan han försvann i solnedgången.
Hastigheten på trucken låg uppe i max..... Jag knappar in... når fram.
Tutar till...tut..tut......
Fotografen vänder sig om.
Jag blixtrar av ett leende å flinar å säger :
Du glömde fota mig!!!
Ha ha vi garvade båda två, så fotade han å gick.
Jag har min truckbild förevigad nånstans.
Jag har även märkt att direkt jag ser en kamera.
Ja då sträcker jag på ryggen,ut med bröstet, in med kinderna Å LER!!!
Ha ha fotogenisk my ass, men kul är det!!!
KRAM PÅ ER!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, himmel vilken liten sötnos som växte upp o blev en större sötnos! Hur ska du då bli som pensionär? Hihihi, kul med trucken förstår jag, jaja, man kan ju jaga på många olika vis. Kram o GVD! /Nettan