måndag 5 juli 2010

Pricken Ett & Pricken Två!!

Åhå jag har längtat så.... Å nu är stunden här!
Det gäller liksom å suga sej fast i denna känsla av sommarlov.
Du vet när det känns som oändligt lååånga sommar,sol å baddagar.
doften av sololja..cocos..sommarsvett..salt...vatten och sand...å glass.
Att få ha semester,att få slappa, att få glida runt. Bara vara.
Jag har en fin bästis i Gefle som jag bara älskar å hänga med. =)
Vi bor ju många mil ifrån varann, desto gladare blir det varje gång vi ses.
Man bubblar massor...man kollar foton....man hänger, man shoppar, man skrattar...
ja ni vet allt sånt som vi tjejer behöver..... =)
Å det är bara dag Ett än av vår ledighet av evighetens sommarlov.
Bara morogonkaffet med sin bästis på trappen i morronsol är vardagslyx å finaste glädje......
Jag är en rik människa... =) som nu skall försöka få prickar på sommarskinnet.
Lära mig av stundens bara vara mitt i ingenting....

Inga kommentarer: