söndag 4 juli 2010

Min Matematik!!!

Jag var såååå sugen på dessa örhängen i storlek
drömfångare...Det största öronsmyckena jag haft än så länge.
Vad jag vet kanske borde tilläggas.!!
Skulle väl inte bli förvånad om någon gammal polare dyker upp å säger:
Ha ha kommer du ihåg den gången du hade cykelslangar på öronen.!!??
Nä det skulle inte förvåna mig.... =))
Geni eller Galen det är hårfin skillnad säger dom ;)
Jag såg dessa på Gina tricot å blev så sugen men dom var dyra. 160 kronor.
Men jag for ned på staden igen dagen efter...
Å jag gick runt slammade runt varenda butik på varenda pryl.
Jag provade i small,medium,å large..allt möjligt,thights,bikinis, klänningar..toppar..scarfes.. U name it, I tryed it......
Jag var sugen på massa olika saker och stod i kön till kassan men avstod....flera gånger!!!
Men så kom jag fram återigen till dessa UGHörhängena... Å då drog matematiken i min hjärna igång.
Att eftersom jag HADE kunnat köpa så mycket men INTE gjort det.
Betydde ju att jag sparat pengar å nu kunde köpa dessa!!
(Fast dom var ju precis lika dyra som dagen innan!!!!!!)
Så sagt o gjort, dagens kap avklarat.. Fast sen när jag visade upp dessa för Maken...
Så insåg jag att det som hade stått glasklart å logiskt på förmiddan kändes lite grumligare då.
Men Ninisk Matematik in absurdum säger jag bara är lika med =
Happy Shopping!!!!

Inga kommentarer: