tisdag 27 juli 2010

Tadaddadadadaaaaa!!


Min nya Lampa på plats idag...oh la la!!
Jag är så galet nöjd, som en rymdgubbe på månen.
Idag var vi och hämtade lampan,före så städade jag.
Spikade upp sista saker i vardagsrummet,putsade...
Sen så när vi satt upp den och jag satte mig ner
å bara kikade på den så insåg jag....
Heureka!! för ett tag framöver så är detta rum
färdig inrett.
Javisst någon ball pryl som dyker upp får komma in.
Men nu med orange,gult,rött och rosa som bombarderar rummet.
Så får det vara så!!!!!!
Okej det känns lite tomt,som om man knuffat ut dunbollen
ur boet,smällt den sista raketen..gnagt av sig handen.
Men jag har några rum till å sandpappra till perfektion.
Å sovrummet har jag sparat heeelt orört tills i höst.
Som en liten bröstkaramell å suga på i höstmörkret.
En kungen av Danmark så att säga.

1 kommentar:

lajohva sa...

Häftigt Nina. Den passar perfekt hos er! Grattis!