torsdag 24 juni 2010

En flock Flamingos har landat!!


Taddaddaddadaaaaaa......Tuuutuuuuutt. Trumvirvel å fanfarer..
Nu är den här,den dära grejjen man suktar efter hela året nästan.
Ja alltså det finns ja andra happy moments med,
men denna är ju liksom top of the notch.
Ja klart som korvspad att det är den eftersuktade semestern jag skriver om.
Jag är nästan som på pickalurven i och av ren glädje,
nu börjar det först med LPs Årliga sommarläger i småland,VIEBÄCK
detta är mitt sjätte år dit...å det blir bara roligare å roligare.
Mitt första år på detta läger var i samband med att jag kommit till Lps
kvinnohem Lillvik.
Jag hade varit där i ca en månad så vare dax, ååååå jösses Amamlia
vad jag tyckte det var jobbigt.
Alla var sååå glada och kramades och pratade ohindrat med varann,
jag själv smög efter väggarna..ingen ögonkontakt var mitt motto.
Men nu har jag ju varit(frivilligt =) på några läger så nu ÄLSKAR jag det.
Jag å Maken firade vår smekmånad på detta läger..Haha Lpfolk eller vad!!?? =)
Men detta läger är ju oxå kick offen för vår semester som eg börjar dagen efter lägret slutar.
Men jag räknar det som semester =))
Så nu ska jag in å jobba tre timmar sen hem å börja semestern.
Men nu sitter jag å myser bland denna flock Flamingos som har landat på tomten. Blivit släppta fria från Zoo Rusta för tio riksdaler styck.
Har alltid älskat sån,jämt, jämt,jämt så i och med att jag
skall häcka med dessa i sommar så det snart är dax att sprätta cocosoljeflaskan
å anse att sommarlovet är startat.........

1 kommentar:

Anonym sa...

Finaste Mini!! Önskar dig och Pepe en underbar ledighet och fantastiska dagar i Viebäck!!

Kramar till er!
Mini