lördag 19 juni 2010

Jag gör en U-sväng!!

Jag är numera FÖR bröllopet!

Ja alltså idag tycker jag jättesynd om mig själv.
Ja har ju inte så mycket tjejkompisar i skåne,
har inte bott här alltför länge.
Å ibland blir det bara så..
jag har inga pengar.
Maken jobbar....
Så ja därför tänkte jag så här.
Att om jag nu ska vara hemma
så får vi göra det bästa av det.
Därför gott folk har jag nu vänt kappan efter vinden.
Jag tänker istället för å vara anti
så ska jag verkligen GOTTA mig i prinsessbröllopet.
För vilken kollega vore jag väl annars..;)
Så nu ska jag bulla upp med salta pinnar
(det enda som fanns hemma)och röd saft.
Jag ska ta på mig en ballerinakjol
(jag ska fixa en bild)...
Å verkligen hänge mig åt detta...
långt från möjliga bombattentat å sånt i huvudstaden...
Love Prinssesan PIPPI....

Inga kommentarer: