onsdag 16 juni 2010

Oh la la......

Så fin,så blank,så rosa....

Jag var en dag på nåt som heter Ekohallen här i skåne.
En lågprisbutik,eller va det.
Som typ ÖoB eller nåt.
När jag kom in där så drogs jag
mot barngrejjerna...
Å där..se..där
stod dom finaste barnfåtöljerna.
199 kronors styck..
Fanns röd,grön blå..ooo rosa.
Jag stod nog å hoppade i ren förtjustning.
Den ska jag ha!! utropade jag...
Jag köpte den, tog hem den, packade upp den.
Maken kilade sig i huvudet.
Ställde sig frågan vad vi skulle med den till..
Med tanke på att vi inte har barn.
Åhhh den är ju sååå fin.....kontrade jag.
Sen en helh senare åkte vi över till Köpenhamn.
Där fann jag en liten svindyr kitschbutik.
Å se vad stod och tronade i skylfönstret.
En precis likadan fåtölj med prislappen
Femtonhundra Danska spänn....
Voh voh...Snackar vi klipp eller.
Så då med logisk kvinnlig matematik
så kunde jag ju stolt säga att..
Men då har jag ju typ 1300 spänn å bränna!!
Ha ha ha Sweet!!

Inga kommentarer: