lördag 19 juni 2010

Nakenfis....

Om inte hissen funkar
ta ett trappsteg i taget.
Jag gnällde i morse å så här blev det.
jag sitter i soffan med tyllkjolarna å barfota.
Jag har spenderat dagen med bröllop och lite film Noir..
Älskar Charlie Chaplin..svartvitt....
Sen så lyssnade jag på gamla sommarpratare.
Katja of sweden valde jag å lyssna p
(tack för tipset jenny)
Sen nu kommer jag till diamanten i kronan.
Så ringer maken å frågar om jag sitter ned.
Han har hittat en som har 6stycken
nakenhundsvalpar..3 veckor gamla..
Åh jag vill ha en nakenfis...
Så från att ha känt mig liten ensam..
ja nästan frysen...
Så nu sitter jag bland tyllkjolar
å ler som en liten sol....
Så bra allt blev ändå idag....

2 kommentarer:

Tant Trassel sa...

Åh herre jisses... va kan en nakenfis kosta!!??
12000? kan det ens göra det?

Pippi sa...

Hejsan!
denna nakenfis skulle gå på 6ooo kr
å jag skulle få ta delbet.
Men jag tror jag bromsar detta,
jag väntar nog ett tag.... =)
kramen