fredag 25 juni 2010

Mera Vardagshjältar Åt Folket !!


Detta har jag funderat på ett tag, jag skulle verkligen önska att det blev så.
Så här tänkte jag:
Ni vet människor som får galna flipps ständigt å jämt.
Skjuter någon,skär någon,våldtar någon,misshandlar..
Ja du vet man kan ju räkna galenskaper i sinne.
VARFÖR finns det ingen som får flipp åt det goda hållet.
(jo, det är det ju så klart.Jag snackar ytterligheter)
Som sliter på sig en hemmagjord dräkt, våtdräkt eller galonklädsel,
Fetaste silvervingarna eller den zebramönstrade manteln.
Dunderskorna med bästa fästet och blinkljus.
Pepparspray å neonorange spray..Rakt i trynet på dom bara.
En snabb cykel eller toppad Renå femma...
Ut i samhället å gör gott!!
Att ingen slår över i det goda hållet,
när folk flippar i dödskjutningar.
Ut å hälsa på folk. Rädda omvärlden med goda handlingar.
Jag skulle välkomna en hjälte i hemmagjord ståldräkt.
Full med kärleksord å varma kramar....

Inga kommentarer: