lördag 2 oktober 2010

2000 TRÄFFAR!!!


Man ser bara den runda röda bollen gungades i takt med stegen!!
Jag är glad idag. Det är galet stort att jag har haft 2ooo träffar på bloggen.
Jösses Amalia eller Hoppla Kerstin!!
Jag är glad, tacksam...rörd.å lite generad....
Att någon vill läsa å kolla på mina bilder,gör mig superGLAD!!
TACK!!!
När jag blev ivägknuffad,på pushad av min goa vän Hippietanten,
att börja med detta..Då var jag lite tveksam..
Men grejjjen var ju inte att jag skulle ha folk som läste..
eller jo nångon dåra... För annars ljuger jag.. ;)
Men jag hade så...eller har ju fortfarande..
sååå många ord i mig som stångas och knuffas runt..
Dom vill ju bara ut i livet.. starta sin parad på papperet.
Åh vem är jag att neka....=)
Jag tror Gud skruvade av mig huvudet å bara hällde i..
Ja bara häääällldde ord i mig...Burp..Slurp..
Skakade om i ca tio minuter..Var god skölj!! Liksom...
Jag hari livet suttit å titta på andra människor å förundrats
och förbluffats av allas talanger och begåvningar...
Tänkt att jag kan inte måla..jag kan inte sjunga..
Helt snurrígt har jag kollat å jämfört med det som INTE
är min grej...Hmm så konstigt!!
Eller att ens jämföra sig med någon annan är konstigt,
men ack så mänskligt..
Tills jag började slappna av i mig!
Pling plopp...Heeej där var min grej.
Att bara vara JAG!! Precis som DU är DU!
Jag ska bara vara som jag är..
Jag ska vara ett Guds redskap med färg å knorr på!!
Åsså lite glitter ett trollspö å Pippitröja!!!
Jag landar i att bara skriva å mysa!!!
Eller hur det är min grej!
Jag siktar inte på nobel..jag siktar inte på toppen..
Mitt riktar å siktar på lyckobubblet i bröstet..japp!!
Dit vill jag sikta mina bulliga gulliga pilar insmorda med livsglädje!!

Pusssss......




Inga kommentarer: