onsdag 27 oktober 2010

Kitschlampor....

Jag har dille på lampor..Både jag å maken. ..Olika lampor
Av olika de slag... kitsch...retro...röda..plast...ALLA!!!
Eller de flesta slår an på en liten sträng inombords.
jag tror jag ska göra ett lampcollage en mörk dag..
Ska jag ställa ihop dom å fota...Å visa..öh..någon som vill se!
Nå i vart fall dök disse upp på vårat jobb och dom skriker KITSCH!
I LOVE IT!!!!!!
jag funderar på en liten böjd knallrosa skärm till,
med några pompom bollar i nederkanten....
Gula små runda fina bollar...blipp..blipp.blipp runt kanten.
Det är ett par!
Så vi tänkte ha dem som sängbordslampor...
Det ser ut som dom är små jämfört med koppen breve,
men inte såå små faktiskt....
Ja nu har jag nog inget mera att skriva om disse lampor..
Orkar knappt lyfta fingret idag..men ville ändå plita ner nåt.
jag kom hem idag och har varit igång hela dagen lång.
Så när jag klev in genom dörren....så bara hoppade han på mig,
Värsta bakhållet låg han och kastade allt i trynet på mig...
Jaa..Han ..Mister Blund alltså...
han är slipad han vet precis hur han ska bära sig åt.. ;)
Och ja han lyckades med sitt bakhåll...
Här sitter jag å klipper med ögonen... zZzzZzzz..ops!
nu börjas det.....
God Natt vänner.........

Inga kommentarer: