onsdag 20 oktober 2010

PussPåDig-Väskan!!!

Men ååååå så fin väska jag fick idag av en klasskompis.
En hjärtformad rosa plutmunsväska från tyskland!! Tack Lena!!
Den blev klar hjärtfavorit för stora penninga sedlar...
Eller nä det kutar man ju inte runt med längre,Visa ska det va!
Med sorg i hjärtat å darrande underläpp,
så har jag ju avslutat min praktik idag på Lillvik.
Mitt liv har nu övergått till skolfasen...
Den håller till på en annan del på detta område...
Så där satt jag med bänken fulladdad med skolattiraljer.
Doftsudd...kärleksrött äpple,bubbelgumsrosa dator...
När jag satt där i skolbänken å läraren malde på ;)...
Medan jag satt där så började det falla blöta snöflingor till backen.
Oooohhh min första snö för i år... Tack Småländska höglandet....
Där satt jag och kikade lyriskt ut....
Så började dom små kugghjulen snurra i huvudet.....
Rrrrrraaarrrrrr......swwwwoooorrrrr....rrrrrrooooo.....
Visst har jag sommardäcken på!!??
Hmm Visst har jag en väldig blyfot!!??
Blyfot + Snö+Sommardäck = Dålig Kombo....
Så jag fick ringa min extramamma...
Älskade Annbritt som jag alltid bor hos när jag är i Nässjö.
Hon kom med sin bil med rykande färska vinterdäck.
Hon sladdade in på parkeringen....
Kastade in mig i bilen och kör tillbaka mig imon....

Tack Gud för alla fina människor du för i min väg!!

1 kommentar:

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM sa...

Vilken underbar söt liten väska!!!