fredag 22 oktober 2010

Överraskningsmoment!!


När jag bodde på Lillvik så fick alla vi tjejer,
varsin sådan här jättefin kalender.
Otroligt fina naturbilder å suveränt passande bibelord till....
Så nu när jag i söndags var i kyrkan i Nässjö,
då var Reine Jonsson där, The FotoShotingMan... =)
Jag kände igen honom direkt för han påminner
om Kapten OnedinLinjen.
Du Vet,skepparkrans A´la gigantiska polisonger.
Coooolt...Jag gillar sånt som sticker ut..
Öh,det kanske var helt oviktig info,
man borde nog vet hur jag funkar nu.
Utstickande= Bra!! Våga Vägra Vanlig!
...Nå tillbaka från sidospåret.
Jag såg honom i söndags första gången på drygt 5 år.
Han pratade om sin nya kalender (som bla säljs på nyamusik.se)
Jag tänkte att en sån vill jag ha för nästa år...
Men glömde lägga denna tanke på närminnet så,
blupp...det föll bort direkt.... Sviisssh.in å ut..
Nu är ju jag hemma i skåne igen och byltade på mig
magiskt mycket kläder för att gå i skogennu på morronen.
Hunden med ,på med lilla döskalletröjan...
Så där går vi mitt i den höstfärgade vackra bokskogen vid slottet.
Och där BadabadaBOOm står denna Herr Jonsson och fotar..
Jag stolpar fram likt en austronaut til honom,(pga kläderna)
-Hej är du här?
-Öhh..ja...
(alltså denna människa vet ju inte att jag vet vem han är... )
Eler rättelse...den människa vet ju inte ens att jag existerar)
(Tills NU!!)
Så börjar jag babbla om att jag sett honom i småland i söndags,
ocn nu står vi 5 dagar senare i skånes skogar..
Vi skrattade och tyckte det var festligt...
Sen gick han till sin bil och gav mig en kalender för 2011..
Ahhh Vaaa Vad tror ni om den grejjen då..??
Gud , Slump eler ödet... Tro vad du vill!
Jag vet vad jag tror..vet.. OCH glad blev jag!!!!
Tack Gud !!!

Inga kommentarer: